Якщо ви:
Вчитель, що не бачить своє майбутнє без своєї професії;
Поважаєте та приймаєте дітей з усіма їх особливостями та індивідуальністю;
Знаєте, що кейс-технології, проектне навчання та проблемно-орієнтоване навчання-це не просто красиві назви, а й дієві технології навчання учнів;
Для вас важливі демократичні цінності, повага до всіх учасників освітнього процесу, безпечні та необмежені можливості для реалізації своїх творчих професійних задумів;
Готові до постійного розвитку себе та учнів;
Ви готові працювати не по годинам проведених уроків, а на результат;
Ви точно знаєте, що якісна освіта – рушійна сила позитивних змін у суспільстві;
Ви відкриті до нових технологій, способів та засобів навчання та розвитку.
Без досвіду?
Якщо у вас ще не має досвіду роботи вчителем, але Ви обрали для себе шлях навчання та виховання дітей, ми можемо запропонувати Вам роботу із навчанням у нашій Школі.
Не вчитель?
Якщо Ви не вчитель, але прагнете займатись ефективним розвитком дітей, маєте усталені демократичні цінності, готові навчатись та працювати на досягнення результату, ми можемо запропонувати Вам роботу тьютором із навчанням у нашій Школі.
Зі свого боку ми пропонуємо Вам:
Повагу та підтримку у Вашій професійній діяльності;
1
Безпечні та якісні умови роботи;
2
Доступ до навчання, професійного та особистого розвитку на базі Школи;
3
Достойну оплату Вашої роботи, соціальну захищеність;
4
Та можливості для реалізації Ваших професійних та творчих задумів.
5
Приєднатись до команди
Наша команда
Всі наші вчителі – досвідчені та дипломовані спеціалісти.
Засновник, директор
Заступник директора з розвитку школи. Вчитель історії
Вчитель мистецтва, тьютор
Тьютор першого класу
Вчитель 2го класу
Вчитель 1го класу
Вчитель української мови
Вчитель англійської мови
Вчитель англійської мови та зарубіжної літератури. Автор курсу "Філософське ательє"
Вчитель математики
Вчитель фізичної культури
Тьютор 5 класу
Психолог

Робота вчителем в Одесі

Засновник, директор Відкритої Європейської Школи
Тетяна Петракевич
15 років досвіду в бізнесі в якості засновника та керівника, 6 років досвіду в соціальних проектах – захист прав людини, розвиток освіти, проекти в сфері культури – автор ідеї та керівник проекту АртБалкон.

Засновник та голова ГО «Мрій та Дій!»

Випускниця семінару «Відповідальне лідерство» від Аспен Інститут Київ – 2018р.

Випускниця УШПС – 2019-2020 рр.

Освіта – магістр психології, отримую вищу юридичну освіту в КНУ ім.Т.Шевченка (м.Київ)

Мати трьох дітей.


Ідея створення Школи нового формату виникла о 2016 році, коли старша дитина пішла в перший клас і я усвідомила, що та якість освіти, яку наразі пропонують більшість шкіл в Одесі, не відповідають ані особистим цілям кожного учня, ані викликам сьогодення, а тим паче майбутнього.

Мені хотілося створити Школу, яка не буде відокремлена від реального життя, адже діти відвідують школу протягом більшої частини свого дитинства та юності.

Я впевнена, що якісна освіта має надавати не тільки академічні знання, а й гнучкі навички, які стають просто необхідні для якісного життя кожної людини у сучасному світі. Це критичне мислення та творчий підхід до будь-якої справи, вміння якісно комунікувати й працювати в команді, розвиток емоційного інтелекту і багато інших.

Якісна освіта, на мій погляд, не може існувати без сталих цінностей, таких як – повага до кожного учасника освітнього процесу, академічна доброчесність, культурне різноманіття та повага до індивідуальних особливостей кожного учня.

Лідерство, свобода, особиста та соціальна відповідальність , бережливе ставлення до екології, усвідомленість, толерантність, глобальність мислення та патріотизм – це не просто красиві слова, це цінності, які ми реалізуємо кожного дня та кожної хвилини у нашій діяльності.

Безпечне та розвивальне середовище Школи, вчителя, що люблять свою роботу та навчаються постійно, передові технології та методи навчання – все це основа для отримання якісних знань та навичок та розвитку особистості кожного нашого учня.

Завдяки якісній шкільній освіті в нашій Школі ми не просто навчаємо – ми створюємо майбутнє. Майбутнє, в якому наші учні, зможуть реалізуватись та бути щасливими людьми та свідомими громадянами.
Заступник директора з розвитку школи. Вчитель історії
Владислав Мудрий
Математика відома нам, як точна наука. Але ми ж знаємо, що математики ставлячи знак дорівнює, лише допускають рівність. Тобто математика допускає неточність у своїх рішеннях, щоб привести до точності. А ми — історики, як справжні філософи розуміємо та зізнаємося у неточностях. Засудження нас в інтерпретації та переписуванні історії руйнується вщент об істину виведену тисячоліттями. Підлітковий релятивізм загрожує відсутністю у дітей морально-етичних принципів. Прогалину у свідомості з приводу суб'єктивного розуміння добра та зла заповнює історія. Історія суспільств, людей в окремості й цілих тисячоліть людського буття допомагає зрозуміти себе, інших, механізми, які діють на сучасний хід історії та найголовніше вберегти молодий мозок від маніпуляцій політиків у боротьбі за владу. Звичайно, в історії є багато суперечностей. Людина, яка вивчає історію бачить кожну сучасну подію через призму історичної ретроспективи та розуміє всі процеси глибше.

Ми навчимося розуміти, любити та захоплюватися історією. Адже все наше життя - це історія.

Найголовніша догма, якою користуюсь у взаємостосунках з учнем, була запозичена мною із фінської освіти, а саме: "Я поважаю себе, оточуючих та природу."

Сьогодні бути носієм знань недостатньо для того, щоб бути хорошим вчителем. Адже знання зараз є в інтернеті. Сьогодні дуже важливо розуміти, відчувати та направляти дітей.

Вчитель мистецтва, тьютор
Елеонора Чепканич
Закінчила з відзнакою Одеську Національну Музичну академію ім.А.В.Нежданової, здобула ступінь магістра.
Також закінчила Південноукраїнський національний педагогічний університет ім.К.Д.Ушинського, магістр.
Успішно захистила роботу «Підготовка майбутніх учителів до використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва в початковій школі».
Пройшла курси з тюторингу, інклюзивному навчанню, та НУШ.
Вчитель 2-ї категорії, досвід роботи вчителем - 7 років.

Вчитель мистецтва - чарівна професія. Адже можна подарувати світу нового Моцарта, Ван-Гога, Бетховена, або божественного музиканта. А можна просто вчити дітей бути думаючими, добрими і відкритими. І ми навіть не знаємо, перше чи друге змінить світ сильніше! Найголовнішим завданням мистецтва - є розвиток духовності, відчуття краси, яке формується тут і зараз. Воно може зробити людину абсолютно щасливою. Відчуття прекрасного та талант є в кожній дитині, але важливо дати їй потрібні знання, підтримку та умови для самовираження.
Тьютор першого класу
Вікторія Гаспарян
З відзнакою закінчила Одеський педагогічний коледж. Навчаюсь у Південноукраїнському національному педагогічному університеті ім. К. Д. Ушинського.

Вважаю, що вчитель має завжди вчитися та розвиватися. Пройшла курси для вчителів Нової української школи, з дистанційного навчання, з роботи з дітьми з особливими освітніми потребами та багато інших.

Найголовнішими у своїй роботі вважаю любов та повагу до дітей, адже саме це допомагає мені стати для них другом, опорою та помічником у шкільному житті. Завжди даю дітям змогу висловитися, розповісти про все, що їх хвилює та захоплює, слухаю їх з інтересом та зацікавленістю. Завдяки цьому навіть найсором'язливіші учні дуже скоро стають відкритими та відвертими у своїх думках та емоціях.

На уроках уважно слідкую за кожним учнем, аби вчасно допомогти та пояснити незрозуміле.

Моє педагогічне кредо: «Якщо учитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, він – досконалий учитель». Л. М. Толстой
Вчитель 1го класу
Крістіна Єременко
«Успішний вчитель-успішний учень!»

Маю вищу освіту (магістр педагогічних наук-червоний диплом), 11 років педагогічного стажу, вчитель 1 категорії, учасниця edCamp та переможниця педагогічних конкурсів.

Безмежно люблю і поважаю дітей. В кожному учні бачу особистість. Принципи моєї роботи : індивідуальний підхід, різноманітність форм, систематичність, доступність, науковість, наочність. Навчаю у легкій та позитивній формі.)

Життєве кредо : «Віддай людині крихітку себе. За це душа наповнюється світлом…» Л.Костенко.
Вчителька 1 класу
Таміла Бугеренко
Озираючись на свій багатогранний педагогічний досвід сміливо заявляю - кожна дитина унікальна, неповторна та важлива.

Мені пощастило працювати з різними дітьми. Підлітки, вихованці дитячого садочка, учні Вальдорфської та загальноосвітніх шкіл. Завдяки здатності аналізувати, критично мислити та вмінню вчитися, я здобула безцінний досвід, який допомагає будувати ефективний освітній процес та розуміти потреби дітей.

В дітях живе природнє бажання навчатися, важливо його підтримувати і розвивати.

Моє завдання - зробити процес навчання приємним, зрозумілим, доступним та продуктивним. Моя місія передати любов до навчання, надихнути до пошуку нових цілей та навчити мислити свідомо.

У своїй роботі я використовую найефективніші методи навчання - інтерактивні, дослідницькі,навчання через діяльність, командна робота, триз-педагогіка та інші.

Працюючи з дітьми, пам'ятаю про їх вікові особливості, психологічні та індивідуальні потреби.

Я переконана, що якісна шкільна освіта - це дорога у краще майбутнє.

Вчитель української мови
Юлия Кириленко
Випускниця ПНПУ ім. В.Г.Короленка за спеціальністю "українська філологія".

Українська - це любов!

На уроках моя формула успіху проста: не змушуй-навчай! Не принижуй - підтримуй! Не викликай ненависті-закохуй!

У своїй педагогічній діяльності акцентую увагу на розвитку критичного мислення, емоційного інтелекту та творчих здібностей. Використовую інтерактивну, особистісно-орієнтовану та проєктну методику навчання.

Учительство- це унікальна можливість бути над часом і над віком, бути в процесі постійного розвитку, створювати нові покоління Шевченків, Франків та Українок.

Моє кредо: Хочеш змінити світ-почни зі школи!
Вчитель англійської мови.
Анастасія Гайсюк
Випускниця Одеського Національного Університету ім.І.І.Мечникова за фахом «Філолог-перекладач».

Після закінчення п'ятирічного навчання в Одесі, я вступила до Британського університету (University of Portsmouth), де пройшла річне навчання і отримала ступінь магістра за фахом «Міжкультурні комунікації та їх вплив на мову».

З листопаду 2015 року і до літа 2019 року я проживала і працювала викладачем англійської мови у Китаї (м.Шенжень). В мої обов'язки входило навчання дітей початкових класів, проведення позакласних заходів та постійне спілкування з учнями виключно на англійській мові.

Я вважаю, що я незвичайний вчитель англійської мови, тому що я створюю свої власні уроки і завдання, використовуючи різні ігрові заходи, аудіо і відео ресурси. При створенні практичних завдань і різноманітних ігор для уроку, я завжди намагаюсь додати до основного матеріалу щось цікаве і незвичайне, що в першу чергу сподобається моїм учням і вони забажають повернутись на мій урок знову. Я вважаю, що головне в викладанні англійської мови для дітей – це зробити сам процес легким і невимушеним. Тоді, коли учні полюблять самі уроки, вони з радістю будуть тягнутись до нових знань. Професія вчителя нелегка, але дуже тепла і енергійна. Я вчу дітей, а вони вчать мене.

• Моє кредо: "Дорогу здолає той, хто йде" і це саме те, що я намагаюсь насамперед донести до своїх учнів.
Вчитель англійської мови та зарубіжної літератури. Автор курсу "Філософське ательє"
Ксенія Федорова
Магістр філософії, лауреат наукових конференцій та всеукраїнських конкурсів, автор наукових статей.

З відзнакою закінчила Одеській національний університет ім..І.І.Мечникова, здобувши ступінь магістра з філософії. У квітні 2019 року отримала грант на проходження мовного стажування з французької мови в організації AMICIF, центр CIFGE у Страсбурзі. У 2020 році вступила до аспірантури за спеціальністю «філософія». Володію англійською (EF SET C1) та французькою мовами (DELF B2).

Практикую викладання англійської мови дітям у віці 6-18 років. Моя викладацька діяльність налічує багато учнів, серед яких ті, що успішно склали ДПА та ЗНО з англійської мови. У своїй роботі використовую індивідуальний підхід та актуальні методики викладання (комунікативний метод та акцент на розмовну практику), що дозволяє учням на високому рівні освоювати навички англійської мови.

Побувавши на мовному стажуванні у Франції я перейняла деякі цінності французької культури, в тому числі і французької освіти, які активно впроваджую у свою викладацьку діяльність. Серед них – відкритість навчального процесу, стимулювання суспільно-пізнавальної активності учнів, розвиток критичного та креативного мислення, розкриття потенціалу кожної дитини та розуміння вчителя як наставника, який створює зв'язок з дитиною і культивує важливі суспільні цінності.

Говорячи про сучасну освіту, я спираюся на свій філософський досвід. Вже більше шести років я вивчаю філософію та цей досвід навчив мене не зупинятися на одному розумінні феноменів, а розуміти суть питання. Тому складно описати таке явище як «сучасна відкрита освіта», проте в моєму розумінні це процес освіти, в якому вчителі і учні працюють разом, як рівні; воно засноване на повазі, толерантності, любові і безумовно – на свободі. В даному сенсі я намагаюся бути носієм цінностей відкритої демократичної освіти.
Вчитель математики
Юлія Ходюк
Закінчила ОНУ ім. І. І. Мечнікова, факультет класичної математики в 2003 році. Одразу почала викладати інформатику в ОМУ ім. О. І. Маринеска. Останні 3 роки викладаю математику в школі. Вчитель 1-ої категорії. Постійно навчаюсь і підвищую свій професійний рівень.

Дуже люблю свою професію, безмежно радію успіхам своїх учнів. Намагаюся до кожної дитини знайти особистий підхід, кожен урок проводити енергійно і позитивно. Вважаю в викладанні важливо дотримуватися правила – «від простого- до складного». Математика надзвичайно цікава, гарна і вишукана наука. Мрію, щоб кожна дитина полюбила цей предмет в школі і роблю все можливе на уроках, щоб зацікавити, мотивувати і якісно навчити мислити, аналізувати і досягати мети за допомогою математики.

Математику вже за те любити варто, що вона розум до ладу приводить. (М.В.Ломоносов)
Вчитель фізичної культури
Анастасія Ємельяненко
КМС з художньої гімнастики.

Член асоціації Алтимат фризбі в Одесі.

Тренер дитячої команди Алтимат фрізбі.

Учасниця спортивного руху «Junoir Z» за підтримкою О.Педана.

Тренер з хореографії та естетичної гімнастиці.
Тьютор 5 класу
Дмитро Коноваленко
Працював 2 роки дитячим аніматором в Єгипті, де вивчив арабську мову та вдосконалив розмовну англійську. Останні три роки займався з учнями підготовкою до ЗНО з математики.

Вважаю виховання унікальної, неповторної особистості найважливішим напрямком своєї роботи.

Діти - це чудове і дуже талановите людство. Вони вразливі і мрійливі, вони вірять у чудо, довіряють дорослим, вони переповнені кольорами, відчуттями, таємницями та світлими бажаннями. Кожного ранку вони прокидаються готовими до щастя.

Мета моєї роботи - освітити внутрішній світ дитини, відкрити в дітях джерела енергії і любові, навчити бачити світ навколо і дивуватися, а здивувавшись - радіти.

Я бажаю працювати на майбутнє : на майбутнє наших дітей, на майбутнє нашої країни!
Практичний психолог, доктор психології (PhD), дитячий та перинатальний психолог, арт-терапевт
Катерина Дишель
Методи роботи: арт-терапія, тілесно орієнтована психотерапія, інтегративна соматична психологія.

Досвід роботи - 10 років роботи із дітьми у віці 2-18 років. Робота у державна ЗОШ, приватний НВК, благодійний фонд, власні авторські проекти та тренінги , приватна психологічна практика .Супровід та консультування батьків, вагітних, молодих мам, переселенців . У 2015 році захист кандидатської дисертації з теми "Мультиплікаційні засоби як чинник емоційного розвитку молодших школярів". Авторський метод мультфільмотерапія.

Додатково .Робота із молоддю, студентами, волонтерами. Європейські обміни. Представник України у спільноті Don Bosco Youth Net. Викладач англійської мови та перекладач .

Хоббі. Оперний спів, академічний вокал, авторська пісня.

Мої основні принципи роботи. Доброзичливе ставлення до дитини, відкритість, безумовне прийняття, любов та підтримка. Необхідно створити умови для розкриття дитини, її творчої реалізації, згладження дефіцитів розвитку. Цілісний підхід до розвитку. Тіло - храм душі. Важливість сенсомоторного розвитку та сенсорної інтеграції дитини. Теорія прив'язаності.

Пошук опори у власному тілі, регуляція енергії, емоційний інтелект, самовираження за допомогою засобів творчості, арт-терапія.

Все пов'язано з усім. У всіх всього достатньо. Кожна дитина унікальна, з великим серцем та душею.

Діти - дзеркала батьків. За кожною поведінкою стає та чи інша потреба, яку важливо почути.
Відкрита Європейська Школа
вул. М.Говорова, 8
Одеса
© 2020 Приватний навчальний заклад
"Відкрита Європейська Школа"
Заповніть заявку і ми з вами зв`яжемось!
Просто залиште контакти
Made on
Tilda